søndag den 15. januar 2012

addicted to my phone

Ja som overskriften lyder, må jeg ærligt indrømme at jeg (desværre!) er afhængig af min mobil. Ikke bare afhængig, men mere end det. "Afhængig" beskriver det simpelthen ikke godt nok. Dette er dog på godt og ondt. Altså på den ene side føler jeg ikke jeg kan fungere uden at have min mobil på mig, men tja - heller "mobil freak" end ludoman, alkoholikker eller narkoman. Sååå er ok tilfreds med min type afhængighed, hæhæ ;) 


Amen altså, det sku ikke godt nok det her! Som den "mobil freak" jeg nu er, så forventer jeg ligefrem at folk skal svare mig indenfor, ja 2 sek (maks!), bare fordi jeg altid har min mobil på mig. Der er skam ikke nogen der skal komme her og sige jeg er langsom til at svare, hahahahaha. Ok jeg griner med mig selv nu, hvilke bare er lidt flovt. Bare en smule. Jeg må bare indse at nogle eller rettere sagt mange efter min mening er de der "langsomme svarere", der kan gået timer inden de svare. Eller nej? Det sikkert ikke mere end et par minutter men for os "mobil freaks", ja der findes faktisk flere af os, så kan minutter godt føles som flere timer. Fedt, nu lyder det som om jeg intet liv har, når jeg siger sådan. Ærligt indrømmet, så forstår jeg ikke de der såkaldte "langsom svarere". Basta. Hvis du alligevel ikke skal være rap til at svare, når denne teknologi (mobiler) nu er opfundet, på det grundlagde at det skal gå hurtigt. Ja og med hurtigt, mener jeg HURTIGT, til jer "langsom svarere", så kan i altså ligeså godt kommunikere via post eller brevduer. Jeg kommer nok aldrig til at forstå "langsom svarerne", men lad nu det være det. :-)


ps. jeg er også afhængig af Face :( 


Love, N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar